26 Aralık 2011 Pazartesi

2012'den istekler

insanoğlu'nun istekleri hiç bitmez..bilirsiniz, yaz olur kışı özledim deriz, kış gelir ayy çok üşüdüm, yaz gelsin de sere serpe dolanalım isteriz..ya da falanca dersinden geçsem yeter deriz, geçince de yaa keşke 3. soruyu da yapsaydım da 10 puan daha alsaydım diye söyleniriz..istekler, arzular, dilekler hiç bitmez..biri biter diğeri başlar..insanoğlu doyumsuzdur.. bu hepinizin bildiği bir "gerçek" hal böyleyken, arsız kul olduğumuzu ilan etmekte bir sakınca görmüyorum..

dünyada hep barış olsun, açlık bitsin, ekonomik krizler sona ersin, gayri safi milli hasıla artsın, kadına şiddet son bulsun, devletin işine yarayacak ne kadar asker subay aydın varsa, tutulup hapse tıkılmasın, anayasaya abuk subuk maddeler eklenmesin, darbeciler yargılansın, cezalarını çeksinler ya da terör bitsin gibi herkesin temennisi olan klişeleri geçiyorum..bunlar bütün ülkenin duası..daha özel durumlardan bahsetmekte fayda var!

hadi itiraf edin, hepiniz bunu istiyorsunuz..

çünkü herkes biraz bencildir..bu doğamızda olan bi gerçek..inkar etmek yerine itiraf edip, başetmek daha sağlıklı..

modaya dair isteklerde bulunmak istiyorum..öyle saçma sapan şeyler giyiyorlar ki, artık diyecek söz bulamıyorum.. diyeceksiniz ki, moda tasarımcısı mısın? hayır değilim ama rahatsız olduğum şeyleri söylemeye de hakkım var..

-koyu tenli kızlar kırmızı ruj sürmesinler..
-güzel kadınlar, saçlarını seda sayan sarısına boyayıp, onları plastik kıvamına getirmekten vazgeçsinler..
-kısa boylu kadınlar, uzun çizme giymesinler!
-çarpık bacaklılar, kısa eteklerden uzak dursunlar!

he bi de erkekler converse giymesinler, hele bileklilinin yanından geçmesinler..aslında şort, bol pantalon giymeyip jöle sürmesinler de diyecektim de biri de gelip sanane der diye tırsıyorum..

gelelim kendim için isteklere..

-her hazırlık öğrencisinin muzdarip olduğu derde sahip olduğumdan ve artık bu iş çok uzadığından fakülteye geçmek istiyorum..
-uzun süredir stabil seyreden bir hayatım var çok şükür, ancak artık bir ekşın olsun istiyorum.. eski komşularımız çok evlere şenliklerdi, arada kavga ederlerdi ya da bi takım ilginç/çoğu zaman hoş olaylar başıma gelirdi..artık arkadaş grubu olarak ciddi anlamda malzeme sıkıntısı çekmekteyiz..tek eğlencemiz, yoldan geçen tipleri inceleyip, bugün ne giysem benzeri yorumlarda bulunmak..(burda mal gibi koridorda oturarak, ne yaptığımızı da açıklamış oldum..gerçi ben gözlüklerimi takmadığım sürece bir hiçim yani bunun da altını çizeyim..)
-bi arkadaşım var, evlenicek 2 ay sonra..malesef, uzak bir ülkeye gidecek, bizi bırakacak evlenince..o yanımızda kalsın istiyorum..yani mutlu bir evlilik yapsın ama uzağa gitmesin
-hem az çalışıp, hem doğru dürüst para kazanabilceğim bir işi bulayım istiyorum..(tamam çok şey istiyorum)
-azcık zayıflasam da fena olmaz aslında..
-he bir de, saçlarım uzasın istiyorum..

-ayrıca bütün içten pazarlıklılar, Allah'ından bulsunlar..


bu kadar, çok da değil..

espirisi bir yana,
herkese, mutlu, huzurlu her şeyden önemlisi, sağlıklı bir yıl diliyorum..

amin:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder