23 Aralık 2011 Cuma

bu insanları gördüğünüz an kaçın!

çok sinirliyim.. neye diye sorun? 30-45 dakika trafikte kalıp, eve gecikmeli olarak ulaşmana mı? başının bitmek bilmeyen ağrısına mı? yoksa yarım yamalak dinlediğin ama zerresini anlamadığın dersine mi? hiçbirisine..bütün bunların hiçbirisi beni, "kim" olduğunu bilmeyen insanlar kadar deli etmiyor..kim bu "kim" olduğunu bilmeyen insanlar? her yerde görebileceğiniz tipler..facebook'daki arkadaş listenize bakın, telefon rehberinizi karıştırın en olmadı pencereyi açıp her sabah selamlaştığınız adamlara bakın.. illa ki bulursunuz birkaç tanesini..bunlar ki, kim olduklarını, nereden geldiklerini bilmeden ona buna atıp tutarlar ayrıca önlerine konulan hiçbir şeyi de beğenmeme gibi bir meziyetleri vardır.. bunlar öyle kibirlidirler ki, alçakgönüllülük kaftanı altında size saydırırlar hiçbir şey de anlamazsınız..ve şüphesiz ki, yanıbaşınızdaki "beyinsiz" diye tabir ettiğiniz insanlardan daha acınacak durumdadırlar..

onlardan kaçın! gördüğünüz an yolunuzu değiştirin.. varsa eğer çevrenizde geldiği yeri unutan, sürekli mütevazi geçinen, entel olacağım ayağına öz değerlerini harcayan ve bunu maharet sayan, kendi dilini emperyalist ülkelerin dilleriyle katlettiği halde, o ülkelere karşı çıktığını söyleyen, imkanı olsa o ülkelerin konsolosluk kapılarından ayrılmayacak olan, lahmacunu çatal bıçakla yemeye çalışan, türkü dinlemekten iğrenen ama babası hep türkü dinliyor olan, sürekli birşeylerden şikayet ettiği halde, değiştirmek için elini birşeylere dokundurmayan, çözüm üretmeyen sadece muhalefet eden, kendinden olmayan herkesi ötekileştiren,aşağılayan ama yine altını çizerek söylüyorum "bunu alçakgönüllülük maskesi" altında yapan, fikri hür, vicdanı olmayan ki zaten olsa bile beş para etmeyecek olan, bireylerden kaçın! sokmayın hayatınıza.. okulda gördüğünüzde selam vermeyin ya da iş yerinde oturup iki sohbet etmeyin..işin özü şudur; aslını inkar eden, asılsızdır!

son olarak, bugün bir konferansa katıldım..devamsızlığım da çok ama dersi kırıp belki birşeyler öğrenirim diyerek oturup dinledim..kişisel gelişim üzerine..adam çok şey anlattı, bi kısmı aklımda, bi kısmı değil.. nihayetinde bana birşeyler kattı mı? kısmen.. ancak ne olursa olsun, düşünmemi sağladı.. düşündüm..aklımın aldığı kadar..kimine göre çok, kimine göre az..en azından denedim ve vardığım kanı şu; birşeyler için laf etmek çok kolay, olmamış demek, beğenmedim demek, deveye senin boynun eğri demek kolay! peki ya düzeltmek.. düzeltmeye çalışmak..bunu ümit etmek..? bu zor olan işte..demem o ki, maharet ikinci tarafta olan olmakta..hem, ne demişler? madem beğenmedin, o  vakit sen daha iyisini yap da görelim..he yapamayacaksan, o zaman adabınla sus, boş laf geveleme, komik oluyorsun!


2 yorum:

  1. İşte nezih bir ege zehri olan İzmir´in en güzel yanı bu yahu :) Trafik mi ? o ne ki :) 22 yıldır yaşıyorum varış saatine bir kere olsun trafik denen zamazingoyu katmadım :)

    Ben tanıma uygun 2-3 kişi tanıyorum çok sinir bozucu olabiliyolar huuhhh o zamanlar dilime acı biber sürülecek seri ensest küfürler ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. istanbul'un trafiği fena:)

    evet ben de bu tanıma uygun kişiler tanıyorum maleseff..

    YanıtlaSil