21 Aralık 2011 Çarşamba

çarşamba günü mutsuzluğu

oldukça düşünceli bir gün.. bazı yiyecekler insanları mutlu eder, benimki bi paket bol sütlü fıstıklı leziz bir çikolatadır mesela..(canınız çekti değil mi?) heh, şimdi bi tanesi elimde, bir diğeri de masanın üzerinde, ikisi de bana bakıyor, ben onlara.. ama, ama mutlu olamıyorum işte.. yine beni çikolatanın bile mutlu edemediği bi noktadayım..

sabah uyanamadım.. zırr zırr bişeyler çalıyor.. rüyadayım..rüyada kapı zili çalıyor.. uyandım bi baktım kiii her zaman çalmayan telefon alarmım çalmaya başlamış?! sevindim, çünkü saat altıydı ve ben çalar saatimi 7'ye kuruyordum.. yani bir saat daha mis gibi bir uyku çekebilirdim..bir anlık mutlulukla birlikte kafamı yastığa gömdüm..tabi her mutluluk gibi bu da kısa sürdü..saat 7! aptal saat başımda zırrr zırrr etmekte..uzun bir süre okula gitsem mi, gitmesem mi diye düşündüm..hatta yataktan kalktım, yüzümü yıkadım! aman o da ne? gözüme sabun kaçtı..nasıl yanıyor nasıl yanıyor anlatamam..göz nezlesi olmuş gibi kızardı gözüm..ıykk bu tipimle okula gidemem deyip tekrardan uyudum..

şimdi de boş boş oturuyorum.. mevsimlerden kış ama tam gezmelik bir hava var..aslında hiçbir şey yapmasam bile koruya gidip biraz yürüyebilirim..ancak, öyle miskin bir haldeyim ki, gözüm hala acıyor, kıpırdayasım yok.. parmaklarım klavyenin üzerinde güç bela hareket edebiliyor..birinin suratıma okkalı bir şamar atması lazım, bu gereksiz depresif halimden kurtulmam için..

bugünü kendime ayırdım..devamsızlık saatim zaten çok ama bugün gitmedim diye sınıfta kalacak değilim..telefonuma gelen hiçbir mesaja cevap vermedim..(zaten hepi topu 2 mesajdı, biri operatörden gelen) bir de cevapsız arama vardı, merak eden bir daha arasın dedim..böyle olduğuna bakmayın..aslında sevenim çoktur da işte ben eminim hepsinin sms hakkı bitmiştir, kontörleri eksilere inmiştir, evlerinde sular kesilmiştir.. eminim yani, yoksa ararlardı..

bazen olur ya işte.. her şeyin üzerinize geldiği günler.. insanların, evlerin hatta arabaların.. her şeyden bıktığınız günler.. bazen olur işte.. heh işte bugün de bana oldu.. radikal kararlar almanın eşiğindeyim ama uygulama konusunda ciddi sıkıntılarım var..bütün fikirleri küçük kağıtlara yazıp, tombala gibi çekesim var..hatta bunu uygulamalıyım..şimdi gidiyorum, aklımdaki müthiş ütopik fikirleri birer poşete doldurup, birini çekeceğim.. bakalım, hayat bana ne getirecek.. gerçi şu sıralar götürmekten başka yaptığı birşey yok ama?!

2 yorum:

  1. Mutlulugun acı faturası 550 kalori oysa uyanmak için enfes ikili kahve+elma sadece 60 kalori biraz moral bozayım :) Uyanmak zorundasın ebeveyn gelir kaldırır kalkmış çorap giyer gibi yaparsın bu insana en az 15 dk kazandırır 10 saat uyursun ama o 15 dk 550 kalorilik çikolata gibidir,tabi sonra bir feryat duyulur SEN DAHA KALKMADINMIIII!!! Haa kalktım numara yapıyom :)

    YanıtlaSil
  2. bizde işler öyle yürümüyor malesef.. kendim uyanmak zorundayım..:S ve sanırım bugün okula gitmediğim için de büyük bi pişmanlık duyuyorum..:)

    YanıtlaSil