24 Aralık 2011 Cumartesi

herkes adam olacak!

dilime pelesenk olmuş bir laftır bu benim.. hani tabuya kelime diye koysalar beni, bu "adam ol" lafı yasaklı sözcükler arasında zirveye oynar o derece..nedense, Allah vergisi bir alemlerin adam edicisi sıfatım var..(burada kinaye yapıyorum) o günlerde de ona buna "adam olun lan!!" diye çemkirmekle meşgulüm.. alakasız bir şekilde, mütemadiyen çemkirmekteyim..buradan ne kadar çirkef biri olduğum sonucu çıkmasın.. hiç de çirkef değilim, tamam yalancıyım ara sıra çığırdan çıkabiliyorum, bilirsiniz herkesin olur.. neyse, günlerden bi gün yine "adam olun lan!!" diye çemkirdiğim anlardan birindeyiz..garip bir insanım, bu şekilde deşarj olduğumu söylesem inanır mısınız? inanmazsınız bence.. ya da normal olmadığımı düşünebilirsiniz..toparlamam lazım, işte yolda yürüyorum..(senin toparlamanı yiyim e mi!) yanımda da annem var.. dolmuş bekliyoruz..bir adam kornaya bastı..bizim için değil elbette ama gördüğüm kadarıyla basmasına gerek yoktu..böyle altında modifiyeli bir şahin, ışıkları yanıp sönüyor falan, kafasına limon sürüp saçlarını yan yatırmış bir tip.. gözünüzde canlandıracağınız üzre hafif kel ve göbekli de..kel ve göbekli diye ayrım yapmıyoruz tabiki.. bu sadece hikayedeki elemanı tanımlamak için gereken birkaç sıfattı..ben tabi bu harekete inanılmaz sinir oldum, böyle artistliklere hiç gelemem; adam ol laaan! diye bağırdım.. bi baktım araba pat diye durdu..tabi o zamana kadar kel ve göbek hakkında da bi malumatım yok..inince gördüm, keli göbeği falan filan..bu indi bir hışımla ama, ben içimden tamam artık bana olanlar oldu, adamı madamı gösterecek bana diye mırıldanıyorum, anneme sarıldım o derece tırstım, zavallı kadın olayın farkında değil..

buradan sonra benim ağzımla gözümün yer değiştirdiğini falan düşünüyorsunuz biliyorum ama çok şükür ki bunlar olmadı..ağzım zaten doğuştan hafifçe yamuk, bunu sadece ben farkediyorum gerçi.. gözlerim de gayet yerinde yani sıkıntı yok..gelelim adamın arabadan neden hışımla inip, tivortlu ismail benzeri sesler çıkartmasına..benzeri bile değil aynısıydı gerçi..

"öndeki araba"

öndeki arabaya binmekmiş.. bu kadar basit olması şöyle bir yüzünüzü ekşitti değil mi? ama o an bu olay bana baya bir şükür ettirdi..kornaya neden bastığını da böylece anlamış oldum.. dedim kızım bir daha öyle olur olmadık her yerde herkes adam olacak diye bağırırsan, senin kafanı kırarım!

sonuç itibariyle radikal bir karar alaraktan, artık her şeye ayar vermeye, milleti adam etmeye çalışmayacağım..artık inanıyorum ki, söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı..kelleyi kaptırıyordum ben de az kalsın.. hem bu bünye bir yere kadar yani.. herkesi adam etmek benim elimde değil ki..sonuçta onu da Allah onu da
öyle yaratmış..yazık yani o da bi insan..ben acıdım şu an bile.. çok da duygusalımdır..gidip burnumu sileceğim..yalandan kim ölmüş!

3 yorum:

  1. Herkes adam olsa da adam ol lan demeye gerek kalmasa.:)
    Bu arada cidden bir kavga dövüş olmadı bağırma falan bekledim ama olmadı.:D

    YanıtlaSil
  2. Kefeleri birbirine denk biri oldugum için daha önce adam ol diyen olmadı...Ama olaydı "Adamlıgı senden mi öğrenicem " der baş ve işaret parmaklarını boynuna götürüp cenesi düşüne kadar sıkabilirim:)(Göbeğini hoplata hoplata gülüyor)

    YanıtlaSil
  3. valla öyle missbone:) ben de bekledim bi an fena tırstım ama şükür ki ucuz atlattım:)

    happycloud, sağol komik yorum için:)

    YanıtlaSil