15 Ocak 2012 Pazar

aşk kaç beden giyer?


güzel şarkı.. hadise zaten, muazzam derecede ekran ışığına sahip bir kadın.. bunlardan bahsetmek değil amacım, şarkı piyasaya çıkalı uzun zaman oldu, herkes ezberledi, mp3'e atıp dinledi falan.. benim cımbızlamak istediğim şey sadece şarkının ismi! bir arkadaşım soktu bu konuyu aklıma.. aşk kaç beden giyer fulya, yazsana bunu, dedi.. o zaman şöyle kafada bi kaç ampül yandı, ilham perisi kapımı çalmadı ama bu sefer bi adamını yolladı, oturduk, konuştuk bir karara vardık..

bi insan kaç defa sever hayatında, kaç kere aşık olur, kaç kişiye bütün zincirlerini kıracak, bütün engellerini aşacak ve bütün tabularını yıkacak kadar güvenir? insanına göre değişir derim ama kara bir sevdaya tutulup da onu mezara kadar götüren insan tipi artık neslini tüketti, bu gerçeği de yadsıyamayız.. birine saplantılı derece aşık olan, karşı taraftan hiçbir tepki gelmediği halde, sevgisini uzun yıllar sürdüren insanları inceledim bir süre.. genelinin özgüven problemi var.. ben başka bir ihtimal düşünemiyorum, belki böyle olmadığımdandır, bilinmez.. zaten hepi topu ortalama 60 yıllık insan ömrünün, kısacık 13 yıllık gençlik döneminde (17-29) kafasını bir tek kişiye takıp, sefilleri oynamasını da saçma buluyorum..

aşk, ancak karşılıklı olduğu zaman sonsuz olmalı..aşk kaç beden giyer, burda devreye giriyor işte.. sen o'nu seviyorsun, o seni seviyor.. her şey iyi güzel, araya hop bi kara kedi! aldatmak! dünyanın en iğrenç şeylerinden biri, hatta 7 affedilmez günaha bile dahil edilebilir o derece! ne gereği var yani? bi tane gül gibi, tamam gül olmasın papatya olsun o, hatta ot olsun mühim değil ama biri var yani.. açgözlülüğün, doyumsuzluğun alemi ne? bu seni daha mı güçlü yapar? daha mı mutlu? birine yalan söyleyerek yaşamak, üstelik seni her şeyden çok seven birinden bişeyler gizleyerek yaşamak, ne kadar mutlu eder insanı? adrenalin mi istiyorsun, git kendini köprüden at! zaten bu karaktersizliği yapıyorsan, git at yani yeridir zaten..

aldatan kötü pis kaka falan, hadi gelelim aldatılana.. şimdi artık devir değişti, kadınlar erkeklerden çok aldatıyor, görüyoruz örneklerini her gün.. öyle ya, şerefsizliğin dilini dini cinsiyeti yok! neyse, adaltılan, ne yapmalı, hadi bas tekmeyi çık git, bırak Allah'ından bulsunlar bilmem ne.. kuru gürültü, herkes birşey söylüyor, ne yapmalı? önce bi sakin.. bi bekleyin, derim ben.. zira, öfkeyle kalkan zararla oturur.. o nedenle biraz sukunet iyidir..  bi yüzünüzü yıkayın, bi bardak soğuk su için falan, hatta takvimde okudum, abdest alın, şu ateşi söndürür diye yazıyor böyle durumlar için, deneyebilirsiniz.. sonuç olarak bir müddet tanıyın kendinize ve iş affetmeye gelecekse asla affetmeyin! çünkü günah öyle birşeydir ki, ona bir kere elini batıran asla çıkartamaz.. en iyi insan pişman olmuştur insan lafına da inanmayın, pişmanlıklar da beklentiler gibidir, sadece üzer ama bi getirisi olmaz, insanlar değişmezler bunu bilin..

bi de aldattıranı var bu işin.. o zaten ayrı bir tip.. kızlar sizin için konuşuyorum, saçını falan çekmeye kalkmayın, bunun modası geçti, illa dövmek falan amacınızsa, gidin adam gibi karate falan öğrenin, erkeklere ooo yeeaa kız kavgası izliyoruz zevkini yaşatmayın.. erkekler sizin için konuşuyorum; bence siz hiç el atmayın abiler, hani sonra kavga büyüyor falan.. ceketinizi alın, gidin! efendi efendi, ağır ağır..

sonuç olarak; hadi herkes bi aynaya baksın, kendine çeki düzen versin, bir sevdiği varsa bir dk durmasın gitsin arasın, sevip de söyleyemiyorsa söylesin, hayır klişe gelebilir ama yapsın bunu.. çünkü hayat çok kısa ve anlamsız.. bu kadar basit-kısa ve anlamsız bir hayatı, ne parayla ne başarıyla sadece ve sadece sevgiyle anlamlandırabiliriz.. her şey bulunuyor çünkü hayatta ama sevgi şimdilerin petrolü gibi, birilerinin tekelinde!

peki esas soru, aşk kaç beden giyer?

kalçaya göre değişir derim ben.. hani bunun 38'i var 40'ı var.. 46'sı var değil mi ama?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder