17 Şubat 2012 Cuma

uzun bi aradan sonra..

uzun zamandır yazmak benim için, gülmekten daha zor geliyor.. kendimi unutup, dünya işlerine döndüğümden beridir yazamıyorum.. sanırım yurda taşınarak adres değiştirdim, ilham hiç kapıma uğramıyor.. yazılacak malzeme çok da yazacak adam yok, bi garip hallerdeyim.. çömezliğime verin canım, nihayetinde 1.5 senenin ve yaz okuluyla birlikte 5 dönemin sonunda hazırlığı atlayıp, fakülteye geçebildim.. he pişman mıyım, evet.. tamam biraz da hayır.. alışıyor muyum? sanırım.. soru ve yanıtlarımdan da anlaşılabildiği üzre, karışık, karmakarışığım!

hiçbir şeyi kafama takasım gelmiyor, gereksiz bir rahatlık, her daim ağzımın sağ tarafına doğru ilerleyen muzip bir gülümseme oturmuş suratıma.. her şey olmasa da pek çok şeyi yoluna sokmanın hafifliği belki de bu.. uzun zamandır mutlu olmak için çikolataya ihtiyacımın olmadığı haldeyim.. dertlerimi olduğu gibi kabul ettim artık umursamıyorum.. herkesin bir sorunu bu ve eninde sonunda ölü olarak kurtulacağım bir savaştan olabildiğince az yarayla çıkmaya çalışmaktan vazgeçtim.. varsın hayat, bildiği gibi gelsin.. kasmaya gerek yok, öleceğiz rahat olun felsefesini benimsedim, mutluyum, umutluyum..

kendimi keşfetme yolunda çok farklı adımlar atmaktayım.. sınırlarımı zorladığım bir dönemden geçiyorum.. sabrımı, direncimi, irademi sınıyorum adeta.. yeni yeni şeyler yapmak sanırım bana çok iyi geldi..yenilikler bazen zor ama çoğu zaman iyi.. pesimistlikten kurtulup, azıcık neşe belirtici cümleler kurmak aslında benim harcım değil.. sonbahar doğumlu olan bütün insanların tamamlayıcı cümlesi olan "hüzün ki en çok yakışandır bize.." anlayışını benimsediğimden, en güzel mutlulukların arasına bile üzülecek bir şey sıkıştırıp sokabiliyorum.. bu nedenledir ki arabeske bağlamamak adına, yazıyı kısa kesiyorum..

bi daha bu kadar ayrı kalmamak, daha adam akıllı şeyler yazmak dileğiyle.. hoşçakalın..



1 yorum:

  1. Acabo de descubrir tu blog, me ha encantado y te sigo! te invito a pasar por el mío y si te gusta te espero como seguidora :)

    muak

    http://imagenshopper.com

    YanıtlaSil